Heeeeyyyy folkens!
Som nogle af jer måske ved, skal jeg til Melbourne igen!! Jeg kan slet ikke beskrive, hvor meget jeg glæder mig!
Det er et udvekslingsophold på fjerde semester af min journalistuddannelse på DMJX. Denne her gang skal jeg gå på RMIT og kommer til at bo i Carlton lige op ad centrum af Melbourne. Det bliver såååå fedt ahah :))
Jeg rejser i starten af Juli og forventer, at jeg kommer hjem i midten af December. Jeg kommer i hvertfald hjem inden jul denne gang.
Satser på at jeg kan tage lidt rundt i landet og få set noget af det, jeg ikke fik set sidst. Whitehaven Beach, Perth, Blue Mountains, og måske et smut til Bali.
Jeg drømmer lidt om at finde en praktikplads dernede, men nu må vi se. Det er ikke helt nemt. Men hvis det kan lade sig gøre, rejser jeg tilbage til Australien på den anden side af nytår igen. Det ville ik’ kunne lade sig gøre for mig at blive i landet på grund af deres visumregler.
Anyway, jeg håber at i vil følge med endnu engang!


Skriv et svar